20 maart 2012

Al weer een tijd geleden

- zijn we ouders geworden van Merel Johanneke 5-1-2012. Ze is inmiddels al wee een dikke 2 maanden oud & kan al lekker lachen. Eva is helemaal blij met haar zusje. 
- had ik een give away, gewonnen door Mademoiselle Assorti die mooie foto's ervan maakte.
- ben ik besmet geraakt met het haak virus
1 haakte een vierkant dekentje voor de poppenwagen
2 haakte ik een dekentje voor de kinderwagen
3 haakte ik hartjes
en nu haak ik een tasje voor Merel voor op het kinderdagverblijf. Want ik mag jammer genoeg bijna weer gaan werken.
- raakte manlief zonder werk & gelukkig is hij deze week weer begonnen bij mijn nieuwe werk.
- dacht ik laat ik eens gaan breien... dat gaat alleen nog niet zo goed, moet nog veel oefenen.

En nu...
- brei ik zo nu en dan verder
- geniet ik van mijn 2 meiden
- haak ik als ik maar even de tijd heb
- beginnen de eerste plantjes alweer te groeien op de tuin
- hebben we een mooie bank & stoelen maar zouden eigenlijk een andere willen, geen stoffen bank meer voor ons ( de bank moet opnieuw gestoffeerd worden) interesse?
- ga ik hier weer vaker schrijven
- hoop ik snel weer iets te gaan naaien want ook dat is al veel te lang geleden

Liefs Janneke











1 opmerking: