06 oktober 2011

Hier worden wij blij van (hoop jullie ook)

Vorige week een rondje wezen kringlopen,
Gevonden: Boeken, ben gek op oude handwerkboeken, geen stofjes helaas.
Ook vonden we een pompoen en een reuze pastinaak op de moestuin.
De postbode bracht ons nog zigzagband en de olifanten knuffels voor onze baby die we verwachten eind januari (heerlijk als de postbode je pakketje brengt!)








Ik hoop dat jullie ook blij worden van de postbode met een pakketje, vandaar een give away
4 Lapjes stof 50 x 50 &
2 handwerkboekjes
 
Wat moet je doen:
- laat een reactie achter voor 14 oktober
- volger worden mag maar hoeft niet
- op 15 oktober word de winnaar bekend gemaakt

Liefs Janneke

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk ,ik doe graag mee !
    En volger ben ik al

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stofjes! Ik doe dus heel graag mee, volger ben ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou ook zo van die oude handwerkboekjes. Je vindt er altijd wel iets leuks in
    Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier word ik ook blij van !!!Ik doe mee volgen doe ik al en zal een link op mijn blog zetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word hier heel blij van! Ik doe dan ook graag mee, en volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lapjes stof... De ideeën borrelen spontaan op. Graag zou ik meedoen met je give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh dat weefboekje ziet er tof uit, ik geef een weefatelier op het werk en dat zou een leuk cadeautje zijn voor onze bib :) zodus waag ik hier nu mijn kans... hopen dat die postbode hier langs komt met een pakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. om op e eten.. zo mooi zijn de stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laatst heb ik van zo'n soort stof een retro-jurkje voor dochter genaaid en dat smaakte naar meer... En mijn zoon (!) is gek op weven. En allemaal worden we heel blij van pakjes van de postbode! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog net op de valreep, ik doe ook graag mee.
    Leuke stofjes!
    Vanaf nu volg ik dus ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen